A gdy minie gwarancja...


Każdy nowy komputer jaki trafia w nasze ręce jest objęty gwarancją producenta. Standardowo wynosi ona 24 miesiące z opcją jej przedłużenia (oczywiście za dopłatą). Sporadycznie zdarza się, że producent proponuje nam specjalną, dłuższą gwarancję pod warunkiem, że zarejestrujemy produkt na stronie internetowej.
Gwarancja jest ważna, bo jeśli sprzęt raptem przestanie działać lub ulegnie innej samoczynnej usterce, będziemy mogli żądać jego bezpłatnej naprawy. W praktyce bywa z nią różnie, albowiem część serwisów stara się obciążyć odpowiedzialnością za problem klienta i odmawia usunięcia wady. Czasami takie podejście wynika wprost z polityki danego producenta, co zasługuje rzecz jasna na krytykę.
Te rozterki są poza nami, jeśli okres gwarancji minął definitywnie. Wtedy wszelkie naprawy będziemy realizować na nasz koszt. Pogotowie komputerowe zajmuje się nimi – zwykle z bardzo dobrym skutkiem.
Sporo zależy rzecz jasna od typu usterki i ceny podzespołów nadających się do wymiany. Nim zdecydujemy się na naprawę, serwisant poinformuje nas o kosztach.
Przeczytaj również: Dlaczego warto wybrać doświadczonego specjalistę w medycynie estetycznej?
Przeczytaj również: Jak przygotować się do zdjęcia pantomograficznego?
Przeczytaj również: Czym jest metoda All on 6 i jakie są jej zalety?
Polecane artykuły

Boracay, Filipiny
Boracay jest niewielką, posiadającą jedynie 7 kilometrów długości, wyspą na Filipinach. To co ją wyróżnia to niezwykły tropikalny charakter, którym zafascynowani są nie tylko krajowi, ale również zagraniczni turyści. Boracay to prawdziwy raj dla osób żyjących w innej strefie klimatycznej. Długie pla

Chodzik, a może pchacz
Wybór odpowiedniej zabawki dla chłopca, który jeszcze nie potrafi samodzielnie chodzić nie jest łatwy, w większości przypadków w domu leżą stosy nieużywanych grzechotek i zbierających kurz maskotek.Przeczytaj również: Dlaczego warto wybrać doświadczonego specjalistę w medycynie estetycznej? Dlatego